注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

80‰黑+白‖search

人总是不断的在变化,在生存中寻找自己最适合的。

 
 
 

日志

 
 

3.18  

2009-03-18 21:54:46|  分类: 心情 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

3.18 - Mr.景 - 80‰黑+白‖search 今日本来林住早d返屋企,修图噶.

点知坐车差唔多到109噶时候妈妈突然打电话同我讲她去咗医院,叫我早d返屋企,唔洗担心她.

 

唉,叼.老母无端端去医院做咩啊?我刨根问底先知道,啊妈得咗唔知道咩咩炎症.

听讲手尾很长.

 

我系109个站落车就即刻飞奔去医院了.

老母同修图.当然老母重要啦.

 

 

 

去到医院,我见到啊妈训系急诊室到,好痛苦禁.

对眼红晒,睇来痛得很紧要.

我出奇地无喊.

连问候都出奇地平静.

 

我林起之前啊爷半夜跌亲入院果阵.

 我一去到,见到啊爷训系重症病房.

双眼就唔自觉禁流咗好多眼泪.

最搞笑噶系,个护士即刻讲:你别哭了,你爷爷一见你哭.血压就狂飚高了!

 

哈哈,更系啦.我系啊爷曾经最锡噶孙嘛.

不过他老人家以家都无事了.

 

 

讲返啊妈.

3.18 - Mr.景 - 80‰黑+白‖search 我到咗医院,见到啊妈之后.她一直抓住我只手就唔放啦.

 

唉.无嘢好讲了.

 

我妈话小病.

 

嗯,小病要住院.

 

又系到安慰我了.

真系以为我仲细?

点讲今年都18了.

 

我有一定噶心理承受能力了.

 

今晚d家务,又系我做晒.

 

3.18 - Mr.景 - 80‰黑+白‖search

  评论这张
 
阅读(11)| 评论(2)
推荐 转载

历史上的今天

在LOFTER的更多文章

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017